Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Re: [問題] 最近去福特看車 遇到了一個很奇怪的事
Jul 30th 2013, 19:16, by TIPPK

作者TIPPK (佞夏雨)

看板car

標題Re: [問題] 最近去福特看車 遇到了一個很奇怪的事

時間Tue Jul 30 19:16:44 2013

※ 引述《penx (...)》之銘言: : ※ 引述《kidspenny (我很怕甲甲)》之銘言: 我念大學的時候也是去福特看車...吃羹._. 業代完全就一副不想理我, 讓我覺得好像遇到長老。 那時候是問FCOUS 5D 問說配備 價格 跟送什麼 他跟我說:這些你上網就找得到拉,跟網路上都差不多拉..等等 你剛開始看車而已,反正你也不會在這裡買拉。 我就摸摸鼻子走了...。 不過當天我就下訂了MAZDA 3... 兩星期後交車的樣子 囧 -- 說起來還是有點後悔阿 應該買CV8的-_- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.170.187.35

kidspenny:XD 07/30 19:45

kidspenny:有錢的大學生 棒 07/30 19:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qfgs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()