Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
大家有經常使用FaceTime嗎
Feb 4th 2014, 05:16

我自從買了New iPad
後才了解這個功能(真的很好用)
而且還是免費視訊通話(只限同是蘋果產品)
可以利用Wi-Fi或是吃到飽,我到是只用Wi Fi
因為我的iPad是WiFi版的

然後有了iPhone了後才更了解這個軟體的好用性
因為它是使用iPhone本身的電話號碼,當通話ID
不像WiFi版的iPad得使用郵件地址的說

(我相信有很多人早就知道了
,不過我還是想讓有剛買iPad或iPhone的人知道
,有這樣的好用APP在><)

Ps,我知道只要找一下就會有很多這樣的文章出現,
但我想讓更多的人或剛跳槽過來的人,能夠看到這篇文章

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qfgs 的頭像
    qfgs

    韓劇,電視劇,偶像劇『2016新韓劇推薦?』2016韓劇推薦好看的 , 學校2015 韓劇 線上看 , 2015韓劇排行榜前十名2016韓劇排行榜前十名 , 好看的韓劇推薦 , 2016 ...

    qfgs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()