Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最熱
>即時新聞-最熱 
《大尾》無緣金馬 豬哥亮:被我害的
Aug 24th 2013, 23:31

【綜合報導】豬哥亮主演的《大尾鱸鰻》無緣金馬獎,導演邱瓈寬(寬姊)火大以「自慰說」抨擊,昨豬哥亮則是自責:「劇組是被我害的,我說過不參加三金頒獎典禮,不入圍也不可惜,是我得罪人!」

2011年7月,原本華視建議找豬哥亮出席台北電影節,但傳出主辦單位認為他分量不足意願不高,讓豬大為光火:「哪有一個人水準那麼低,說我分量不夠,這件事讓我很傷心!也不應這樣糟蹋我。」並宣告從此不參加三金。

豬哥亮(左)跟郭采潔在《大尾鱸鰻》演出逗趣。

豬哥亮昨錄《萬秀豬王》自責害到《大尾鱸鰻》。彭欣偉攝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qfgs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()