Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
網路不定時斷線
Jul 7th 2013, 23:50

不好意思請問一下

我家電腦連線後 玩遊戲 看網頁 都會過一下子 網路就異常

例如 "遊戲斷線 讀不進去 網頁打不開"

但是我檢查我的網路"他還是連線狀態"

我把寬頻連線重新聯就連不上去了

都還要把區域網路停用 在開啟 在連線寬頻連線 才可以又正常

可是過沒多久就又這樣了

發生的時間沒有規律性

可能這次連線後五分鐘又斷 崇廉 下次15分鐘後又斷 這樣

斷線的時間不固定

找了好多文章找不到跟我一樣的狀況

我家用光世代數據機 我跟我哥兩台電腦一起用

他的也會有這種情形~

有時候例如CS或LOL類型遊戲

我們兩個在同一間遊戲的話

這種情況發生率更高!!

這問題困擾我們好久

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qfgs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()