close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
[變髮] 男髮)台電大樓 hss髮型 噴噴
Jan 2nd 2014, 18:26, by kowen01

作者kowen01 (It all fell apart.)

看板hairdo

標題[變髮] 男髮)台電大樓 hss髮型 噴噴

時間Thu Jan 2 18:26:38 2014

本人髮量多 不愛也不習慣非抓不可的髮型 頭髮超過五周絕對要理 我曾經試過燙捲但就是懶不整理 現在這個型是她照我的想法加頭臉型去剪 不用整理也很耐看 髮蠟用量省很多 一個月不到六百搞定頭髮划的來 po去香港玩的照片 http://www.troovi.com/Z2m8hToq7e92 噴噴是我已經很熟悉的設計師 她洗頭有男生手勁又比男的仔細 ps洗髮乳用的跟我家一樣好 茶樹洗很爽超去油 有什麼問題再丟訊息問我吧 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.231.255.202

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qfgs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()